Geef uw mening!

Clienttevredenheidsonderzoek (CQ-meting)
De medewerkers van Waardeburgh zetten zich dagelijks in voor onze cliënten. Maar hoe tevreden bent u over onze zorg- en dienstverlening? Wat gaat er goed en wat kan beter? Kwaliteit van zorg vinden wij ontzettend belangrijk. Om deze reden houden wij elke twee jaar een clienttevredenheidsonderzoek, een zogenaamde CQ meting. Begin 2016 is dit onderzoek gehouden onder onze clienten, contactpersonen van clienten met een psychogeriatrische indicatie en thuiszorg clienten. Het volledige rapport van de resultaten van dit onderzoek vindt u hier.

Heeft u een klacht?
Meld het ons dan direct! Dit kunt u mondeling doen via een medewerker of de zorgmanager, maar u kunt uw klacht ook schriftelijk indienen. Dit kan via het formulier 'Registratie Ter Verbetering (RTV)', verkrijgbaar bij de receptie van de locaties of u kunt het formulier hier invullen. U kunt ook een email sturen naar info@waardeburgh.nl.
Meer informatie over een klacht indienen, leest u hier.

Uw mening delen
Geef ook uw mening op ZorgkaartNederland. Door een cijfer te geven en uw mening te delen over onze zorgorganisatie geeft u ons meer inzicht in onze prestaties. Zo kunnen wij onze zorg nog beter afstemmen op uw wensen. Bovendien helpt uw waardering anderen in hun zoektocht naar de zorg die het beste aansluit op hun persoonlijke situatie. Want de beste zorg, dat willen we toch allemaal?