Stichting Waardeburgh publiceert jaarlijks een verslag van al haar werkzaamheden en besteding van middelen. Hiervoor wordt een jaarverslag opgesteld. Het jaarverslag kunt u hieronder downloaden.Daarnaast heeft Waardeburgh in 2017 naar aanleiding van het 'Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg' van het Zorginstituut Nederland een kwaliteitsplan opgesteld. Dit plan wordt elk jaar geëvalueerd in een kwaliteitsverslag. Waardeburgh kiest ervoor om niet alleen over de verpleeghuiszorg te rapporteren, maar over het ruimere pakket van intramurale en deels extramurale dienstverlening. Ten slotte is in het kader van het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg een bezettingsoverzicht verpleeghuiszorg opgesteld.
2019
Jaarbeeld 2019Jaarrekening 2019Kwaliteitsverslag 20192018
Jaarbeeld 2018Jaarrekening 2018Kwaliteitsverslag 20182017
Jaarbeeld 2017Jaarrekening 2017Kwaliteitsverslag 20172016
Jaarrekening 2016Maatschappelijk jaarverslag 2016Fiscaal numme
r
Stichting Waardeburgh, Bonkelaarplein 12 te Sliedrecht, is bij de Belastingdienst bekend onder fiscaal nummer (RSIN) 8084 15732. Het bestuur bestaat uit een Raad van Bestuur van een persoon. De voorzitter van de Raad van Bestuur is de heer B.P. de Wit.
Beloningsbeleid
Voor bestuurders en medewerkers geldt de actuele CAO VVT. Bestuurders worden betaald binnen de normen van de Wet Normering Topinkomens (WNT). Volgens de governancecode 2019 zijn de overige kosten samenhangend met de activiteiten van de raad van bestuur als volgt:
- Vaste en andere onkostenvergoedingen: nihil
- Binnenlandse reiskosten: € 6.269
- Opleidingskosten: € 2.205
- Representatiekosten: € 180
- Overige kosten: 602
Het beleid declaraties van de Raad van Toezicht en Raad van Bestuur.