Vierde jaar op rij goud voor Waardeburgh

Waardeburgh heeft voor het vierde opeenvolgende jaar het Gouden PREZO Keurmerk behaald!

Deze week hebben alle vier de zorgcentra, de thuiszorg en huishoudelijk hulp van zorgorganisatie Waardeburgh het voorlopige Gouden PREZO Keurmerk behaald. Het Gouden Keurmerk is het hoogste keurmerk dat behaald kan worden in de zorg. Het definitieve keurmerk zal half november in de vorm van een certificaat uitgereikt worden. Uniek aan dit keurmerk is dat de tevredenheid van bewoners over de geleverde prestaties bepalend is voor het behalen van dit keurmerk.

“Het Gouden Keurmerk is een prestatie om trots op te zijn. Het wordt uitgereikt aan organisaties die hard werken aan goede zorg en dienstverlening en daarnaast continu op zoek zijn naar mogelijke verbeteringen. Gezamenlijk hebben we met passie en vanuit het hart gewerkt om de kwaliteit op een hoogwaardig niveau te krijgen. Een keurmerk dat laat zien dat we heel cliëntgericht en warme zorg verlenen” aldus Peter de Wit, bestuurder van Waardeburgh. Het auditteam was vol lof over zowel de bevlogenheid van de medewerkers als de algehele uitstraling van de organisatie.

Wat is PREZO?
PREZO staat voor PREstaties in de ZOrg. Dit kwaliteitssysteem is in opdracht van de koepelorganisatie voor de zorg ActiZ ontwikkeld door stichting Perspekt. De basis van hun scoresysteem wordt bepaald door de uitkomsten die zijn behaald via landelijk cliënttevredenheidsonderzoek en de zorginhoudelijke metingen. De cliënt staat bij deze controles dus werkelijk centraal. Vervolgens kijkt PREZO hoe organisaties bezig zijn om te werken aan verbeteringen die hun cliënten ten goede komen.
Terug